Overzicht
Onze restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Wij accepteren geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
- Elk artikel dat niet in de originele staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als uw restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende restituties
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw bank; het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gustastore.nl.
Uitverkoopartikelen
Uitverkoop artikelen worden gerestitueerd tegen het aankoop bedrag van de uitverkoop en niet tegen de normale prijs.
Omruilingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@gustastore.nl en stuur uw artikel naar: Nassaulaan 20, 1404 CP Bussum.
Geschenken
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan u te geven, sturen we een restitutie naar de gever van het cadeau en zullen zij op de hoogte zijn van uw retourzending.
Retourneren van producten
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Nassaulaan 20, 1404 CP Bussum.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw restitutie afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@gustastore.nl voor vragen met betrekking tot restituties en retouren.